Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

sobota 18. února 2017

Jako vážně?

Nazdárek, přátelé ☺
Po nějaké době jsem tady s další perličkou z našeho života 😉 
Musím vám říct,že jsem neskutečně pyšná na svého syna. Ačkoli je to opravdu ďábel,chvíli nevydrží v klidu,pořád sebou mele a v noci mě nenechá vyspat, je hrozně moc šikovný. ALE! 
Znáte to, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu kolem svých ratolestí skáčete, snažíte se dělat všechno pro jejich dobro a jejich první slovo je "tata". No chápete to? 😀 Žádný vděk za to, že jsem ho v sobě 8 měsíců nosila, 7 hodin rodila a víc jak 6 měsíců se starám o jeho pohodu. Žádné mama, ale tata. 
Je mi samozřejmě jasné, že jde jen o nějaké to žvatlání, než o první slovo. Ale kdyby to znělo jako "mama", bylo by to lepší! 
I tak jsem na něj pyšná a šťastná, že ho mám. A věřím tomu, že za pár let mi veškerou lásku vrátí. Už teď mi ji oplácí. Sice ne v podobě žvatlání, ale těmi úsměvy, kterými mě každý den obdarovává. Děkuji Bohu za to, že mi dal tak krásného a skvělého syna! ❤


Můj milovaný chlapeček:




Žádné komentáře:

Okomentovat