Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

sobota 4. února 2017

Mateřská/rodičovská DOVOLENÁ???

Ahoj! 
Tak si tady sedím a přemýšlím, kdo asi vymyslel název "mateřská/rodičovská dovolená". Na nic konkrétního tedy nemůžu přijít, ale rozhodně to musel být chlap!!!
Chlapi totiž (až na PÁR výjimek) neprožívají to, co já (a nejen já!) v tuto chvíli. Mám na mysli to, jak ten můj ďábel vůbec nespí, pořád se vzteká (no dobře, pořád ne) a vůbec mu nevadí, že už jsem skoro plešatá, bez nehtů a mám pytle pod očima, že by se do každého z nich vešlo pět kilo brambor!
Jééééje, jak já bych vrátila ten čas, když jsme se vrátili z porodnice a Míša pořád spal a musela jsem ho budit na kojení. Ale ta doba už je pryč a nezbývá, než zatnout zuby (jako při porodu, kdy jsem byla přesvědčená o tom, že umřu). 
A stejně Když se ráno probudím, podívám se do postýlky a tam se na mne ten můj malý rarášek směje a natahuje ručičky, aby už mohl cítit moji blízkost, je mi srdečně jedno, jak velké jsou ty pytle pod mýma očima a nebo kolik mám vlasů. 😊
Miluji ho nadevše. 💝
Jinak to ani nejde! Posuďte sami 😇


Žádné komentáře:

Okomentovat