Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

středa 1. března 2017

Můj malý knižní plánek (plný tipů)

Ahoj všichni!
Po týdenní odmlce, kdy jsem nevěděla, kde mi hlava stojí a bojovala jsem s únavou, jsem tady s novým nápadem. 
Podělím se s vámi o knížky, na které se v nejbližší době chystám.


1. Leonard Rosen - Desátý svěděk


- Tuto knihu mám již rozečtenou a brzy se na ni chystám napsat recenzi. Vybrala jsem si ji proto, že má něco společného s holocaustem. A já o této době velmi ráda čtu (a nejen to, mám shlédnuto spoustu filmů a dokumentů s touto tématikou) a prozatím nelituji. Jsem tedy na začátku knihy a velmi mě baví a moc se těším na další její stránky.



Četli jste? 












2. Camilla Läckberg - Krotitel


- Jak jste možná zaznamenali, jednu knihu této spisovatelky mám již přečtenou. Nese název Andělíčkářka a psala jsem na ni recenzi. Natolik mě spisovatelčin styl psaní zaujal, že chci víc, proto jsem se rozhodla přečíst si další z jejích děl a na Krotitele se moc těším!


A vy?













3. Renée Knight - Dokonalý cizinec


- Tuto knihu mi doporučila moje maminka, zjistily jsme, že máme velmi podobný vkus co se knih týče a tak věřím, že mi Dokonalý cizinec padne do oka. 


Jaký máte na knihu názor? 















4. Lucie Nachtigallová - Deník fejsbukové matky


- Jelikož jsem matka na mateřské (momentálně dost zoufalá a věčně s velkým kruhem pod každým okem) a dle toho, co jsem slyšela, je tato kniha oddechovým kouskem, kterého se už nemůžu dočkat. Navíc, plním čtenářskou výzvu na Databázi knih, takže, jak se říká, zabiju dvě mouchy jednou ranou. Trochu si odfrknu a ještě si knížku přidám do seznamu k výzvě!


Plníte také výzvu? :-)

(Pro plnění výzvy je nutno mít vytvořený profil!)










5. Kate Mortonová - Šepot vzdálených chvil


- Jak už jsem zmínila výše, plním čtenářskou výzvu. Jedním z témat je kniha, jejíž první věta je otázkou. Dlouho jsem hledala, jakou knihu bych k tomuto tématu zařadila a potom jsem, ani nevím jak, narazila na Šepot vzdálených chvil. Tak uvidíme, snad mě bude bavit ;-)


Jakou knihu byste zvolili právě vy? ;-)

4 komentáře:

  1. Krotitele jsem zatím nečetla, ale mám ho doma stejně jako všechny předchozí knihy ze série. Camilla je skvělá spisovatelka. Jelikož v knihách hrají podstatnou roli i osobní životy hrdinů (někdy dokonce zásadní roli), pro lepší čtenářský zážitek doporučuju číst od prvního dílu - tedy od Ledové princezny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za radu. :)
      A musím souhlasit,Camilla je super :)

      Vymazat