Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

sobota 20. května 2017

Recenzáček z Omegy

Krásný i když trošku zamračený den, přátelé! :-)
Včera jsem si vyzvedla na poště balíček. Copak to asi může být? No jasně! Recenzáček z nakladatelství Omega. Obálka vypadá skvěle, anotace lákavá a voní božsky, ostatně jako všechny nové knihy. Tak směle do ní!



Představte si bezmocnou, šestnáctiletou, těhotnou dívku, kterou právě někdo unesl z domova a naložil do špinavého auta.
Jenže: dívka je sociopatka, má IQ na hranici geniality a je to skvělá manipulátorka. Od první chvíle únosu touží po dvou věcech – ochránit své nenarozené dítě a nemilosrdně se únosci pomstít. Promyšleně a s klidnou hlavou kalkuluje a čeká na správný okamžik k útoku.


2 komentáře:

  1. Tak tu ti závidím :D Já recenzovala knihu předtím, Hřbitůvek Crossbones. Tuhle jsem si chtěla koupit na Světě knih, ale nenašla jsem ji nikde .D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až ji přečtu,můžu ti ji poslat :) Ovšem pokud tě zaujme recenze,že ano :D

      Vymazat