Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

úterý 7. února 2017

Recenzáčky z nakladatelství MOBA

Tak mi pan pošťák donesl moje úplně první recenzní výtisky od nakladatelství MOBA❤❤❤ Jakou já mám radost!!! 
A ta vůně! Ta se ničemu nevyrovná! 😍 
Moc děkuji ☺






Čtrnáctiletá Dawn přichází na novou školu. Poznává okouzlujícího Phillipa Cutlera a začíná žít svůj sen. Konečně může studovat zpěv, prožívá svou první lásku… jenže pak jí umírá matka a její svět se obrací naruby.




Bývalá agentka FBI Brigid Quinnová zažila psychopatů víc než dost. Chce nechat vše za sebou a vybudovat si v Tucsonu nový život s manželem, přáteli a klidnou prací soukromého očka.

2 komentáře:

  1. Gratulac. K prvním recenzáčkům má člověk vždy jiný vztah! Já to vím u sebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jojo, mám z nich radost jako malá holka :D

      Vymazat