Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

středa 8. února 2017

Tip ke čtení č. 3

Krásné odpoledne! 
Tak jsem tady s dalším knižním tipem - tedy knihou, která ve mně něco zanechala a jsem přesvědčená o tom, že něco zanechá i ve vás! Je to kniha nesoucí název Bez štěstí nepřežiješ a je naprosto skvělá! Jedná se o příběh muže, který zažil holocaust, tu strašnou dobu na vlastní kůži a vypráví o všem, co prožíval a jak se přitom cítil. Přečtěte si ji, rozhodně nebudete litovat!


Životní osud židovského chlapce, který přežil nacistickou persekuci a holocaust, po válce vystudoval a stal se uznávaným právníkem.
Autobiografické vzpomínky židovského chlapce narozeného v Lubochni, který přežil válku a po ní se vrátil ke své matce do Göttingenu. Vypráví o svých životních zkušenostech, které ho přivedly k oboru obhajoby a ochrany lidských práv. Přes příkoří způsobená válkou již v raném věku dospěl k rozhodnutí, že je třeba vyvarovat se nenávisti k těm, kteří strádání způsobili, protože by se stala začátkem další genocidy. Stal se odborníkem na mezinárodní právo a lidská práva.



Žádné komentáře:

Okomentovat