Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

úterý 11. dubna 2017

Recenzáčky z Moby

Ahoj,ahoj. Mám neuvěřitelnou radost, protože mi dorazily další recenzáčky z nakladatelství MOBA :-)
Jaké příběhy na mě čekají tentokrát?





Patnáctiletá Dawn se dostává do New Yorku, kde studuje na slavné konzervatoři. Tady poznává sympatickou Trishu, ze které se stává její nejlepší kamarádka, ale hlavně učitele hudby Michaela Suttona, hvězdu světové operní scény. 



Probudil se a nejprve cítil nezměrnou úlevu. Ta trvala tři vteřiny, pak pochopil, že to nebyl sen. Že to byla skutečnost. Ten hustý liják, náhlé trhnutí volantem, kluzká krajnice, to vše byla skutečnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat