Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

pondělí 8. května 2017

Pár novinek z prostředí mezi plenkami :)

Ahoj přátelé! 
     V první řadě bych se vám všem chtěla moc, moc omluvit - poslední dobou jsem blog dost zanedbávala, hlavně tedy rubriku zaměřenou na můj život mezi plenkami. Řešila jsem dost věcí, prcek byl často protivný a já byla vždy za celý den tak vyšťavená, že už se mi večer prostě na notebook nechtělo (přiznávám se!). Pokusím se to napravit a budu se snažit věnovat vám alespoň 3 dny v týdnu. :-) 
     A teď můžeme přejít k té hlavní věci - co se za tu dobu, kdy jsem se vám nevěnovala, dělo. 
Prožívám s Míšou všechny jeho bolístky, pokroky, jsem jeho maminka, takže by to tak taky mělo být ;-) Vyrostly mu dva zoubky, jedničky dole - řeknu vám, že už se upřímně těším, až bude mít všechny zuby, protože to, co vyváděl, když se mu ty první dva prořezávaly, bylo fakt něco! Několik nocí vzhůru, skoro neutišitelný pláč - no šílené! Vlasy mi stály na všechny strany a bylo mi to úplně fuk! :-D Naučil se krásně lézt po čtyřech, sedět a už i stojí a obchází mi nábytek - takže si to jistě dokážete představit, pokud už tohle máte za sebou. Přes den doma neudělám vůbec nic, jen čekám, kdy si zlomím nohu na nějaké hračce a tak :-D Nevím co je to soukromí - ani na záchodě nejsem sama! No, jsem fakt zvědavá, co všechno mě ještě čeká a doufám, že se z toho nezblázním. Momentálně k tomu nemám daleko, jako třeba když stojím v obchodě, výjimečně bez Míši, mám v ruce vozík a huštám :-D Nebo jedu v tramvaji a (naštěstí!) v duchu si zpívám "Skákal pes...". 
     No jo, je to někdy na palici, ale čím starší to moje velké miminko je, tím je to lepší a lepší, jsem šťastná, že ho mám! Aspoň se doma nenudím. Tak vy si, přátelé, užívejte jarního počasí (dokud je venku hezky a neprší, samozřejmě), těšte se na léto, pokochejte se fotkami, které vám sem dám a brzy se zase budu těšit! 
Ahoj!
















Více fotografií naleznete ve fotogalerii.

Žádné komentáře:

Okomentovat