Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

sobota 19. srpna 2017

Virginia C. Andrewsová - Dítě soumraku



     Dawn porodila u své tety Emily na Lučinách dceru Christie, kterou jí však hned po porodu sebrali a ona neměla nejmenší tušení kam. Věznili ji v tetiném domě celé těhotenství a musela se prokousat mnohými bolestnými nástrahami, které jí její teta přichystala. Jimmy, kterého Dawn většinu života považovala za svého bratra, což, jak se ukázalo, nebyla pravda, si ji na Lučinách našel a vysvobodil ji z toho příšerného utrpení.

     Nyní Dawn a Jimmy bojují o návrat Christie zpět ke své mámě. Není to vůbec jednoduché, avšak nakonec se jim podaří Christie sevřít v náručí jako rodiče. Jimmy, ačkoliv není Christiiným skutečným otcem, ji vezme za svou a tvoří s Dawn krásnou rodinu. Bydlí všichni v hotelu Cutlerova Zátoka, který Dawn zdědila po své babičce a svém skutečném otci. Ale zdá se, že Dawn není souzen poklidný život. Její sestra, Clara Sue, jí dělá všelijaké naschvály. Dawn se však nevzdává a po Jimmyho boku se cítí v bezpečí, zvláště po tom, co ji požádá o ruku a konečně se vezmou.

     Všechno se zdá být růžové, Dawn čeká s Jimmym miminko a společně s malou Christie se velice těší na nový přírůstek do rodiny. Bohužel jen do doby, kdy přijede Clara Sue a Dawn krutě napadne. Vlivem této události o miminko přijde a ač se snaží znovu otěhotnět, nedaří se.  Navíc, k tomu všemu se ozve Michael Sutton, skutečný otec malé Christie…


     
     Dokáže Dawn někdy zapomenout na ošklivé rány, které od života schytala? Dokáže se přenést přes všechny bolestné vzpomínky a žít konečně spokojený život po boku svého milujícího manžela?


„A najednou to všechno bylo pryč…“


Dítě soumraku je třetím dílem úžasné pentalogie Svítání. Knihy jsem se nemohla dočkat a přesně jak jsem očekávala, je úžasná! Vždy se vžiju do role Dawn a hltám každé písmeno. Pláču s ní, směju se s ní. Moc se mi líbí, jak běhěm těchto tří dílů Dawn dokázala dospět a začít se dívat na svět jinak, než pouze jako naivní holčička. Hlavní hrdinky si nesmírně vážím pro její sílu a odhodlání a celou dobu jí fandím. Už teď se nemůžu dočkat dalšího pokračování a pevně věřím, že mě Virginia Cleo Andrewsová opět nezklame.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství MOBA.


1 komentář:

  1. O knize, tedy spíše bych měla napsat sérii, slyším prvně? Ale z tvé recenze je vidět, že je série plná očekávání! Děkuji za recenzi, dost si mě nalákala! :)

    OdpovědětVymazat