Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

neděle 22. října 2017

C. L. Taylor - Zmizelý






     Je to už půl roku, co zmizel Billy, mladší syn Claire a Marka Wilkinsonových. Ze začátku si rodina myslela, že se Billy schovává, aby všem ukázal, jak je uražený po hádce se svým otcem. Ale už to trvá moc dlouho a tak je skoro nemožné uvěřit tomu, že by trucoval. Není po něm nikde ani stopy, žádné vodítko k jeho nalezení, žádný dopis na rozloučenou, prostě nic.
  
     Claire s Markem, jejími rodiči, starším synem Jakem i jeho přítelkyní dělají vše pro to, aby se jim milovaný syn vrátil domů. Ale stále marně.  Každý z rodiny se s jeho zmizením vyrovnává po svém. Claire to dost zamávalo s psychikou a dějí se jí zvláštní věci. Najednou se ocitá na neznámých místech a vůbec netuší, jak se na ně dostala. Její psycholožka tyto výpadky nazývá „fugy“. Během těchto fug mívá Claire halucinace, ve kterých vidí Billyho, jak před ní utíká, je celý od krve či mrtvý. Nese to velmi špatně a jí se vše rozpadá pod rukama. Snaží se udržet pohromadě alespoň svou rodinu, ale ani to není jednoduché, manželství jí krachuje a její starší syn Jake jí také přidělává starosti. Pije a nechce chodit do práce a čím dál častěji se hádá se svou přítelkyní Kirou, která s nimi také bydlí v jednom domě.

     Detektiv seržant Forbes vyšetřuje případ Billyho zmizení, avšak prozatím také bez úspěchu. Samozřejmě musí prověřit všechny možnosti a podezírá i členy rodiny. Claire si ze začátku vůbec nechce připustit, že by byl někdo z jejích blízkých schopen ublížit Billymu, ale čím déle je Billy nezvěstný, tím více propadá myšlenkám, že by to přece jen mohl být někdo, komu bezmezně věří. Vyplouvá na povrch, že její manželství není tak zcela čisté, jak si po celých 20 let jeho trvání myslela.




Co myslíte, dokázal Mark Billymu nějak ublížit? Nebo je Billy živý a zdravý a jen někde tiše trucuje? A nebo je vše trochu jinak?  



Titul Zmizelý je druhá kniha, kterou jsem od autorky přečetla a nelituji jediné stránky. C. L. Taylor mne napíná od začátku až do konce a já hltám každou část knihy, nikdy se nenudím. Můžu rozhodně doporučit, do poslední chvíle jsem byla napnutá, jak to celé dopadne a zůstala jsem sedět s ústy dokořán, po tvářích se mi řinuly slzy. 
Rozhodně se co nejdříve vydám do knihovny pro další z titulů spisovatelky C. L. Taylor a věřím, že opět nebudu litovat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat