Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

čtvrtek 25. ledna 2018

Tip ke čtení č. 5

Hezký čtvrteční podvečer!
Taky už vás to nebaví? Zapnete televizi - volby. Zapnete internet - volby. Vyjdete ven a všude na billboardech opět volby. O víkendu máme poslední kolo a zase bude na pár let klid. 
Pokud nevíte, co s volným časem a nechcete se pořád rozhodovat kdo bude nebo nebude prezidentem, sáhněte po knize od Eileen Cook - Se záští. Je skvělá, čtivá, já ji přečetla během 24 hodin. Tak neváhejte a skočte po ní! Čeká jen na vás! :-)


Osmnáctiletá Jill Charron vyráží na výlet do Itálie. Má to být dobrodružství na celý život. Ale dochází k nehodě. Jill se probouzí v nemocnici, nohu v sádře, stehy v obličeji, a místo paměti z posledních 6 týdnů jen jedno velké nic. Jill zjistí, že se připletla do nehody se smrtelnými následky. Její otec jí nechá převézt domů, aby měla kvalitní péči. Včetně právníka a houfu novinářů... Zdá se, že nehoda nebyla nehoda... Jill se snaží dát dohromady události posledních šesti týdnů, než její dosud pohodlný a bezproblémový život zmizí v nenávratnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat